Vrácení zboží a reklamace

JAK VRÁTIT ZBOŽÍ? 

 

Vrátit zboží není nic složitého, ať už s ním nejste spokojen/a z jakéhokoliv důvodu. Nenošené zboží ve stavu, jak přišlo můžete poslat jednoduše zpět a my Vám do 14 dnů od převzetí zásilky vrátíme peníze na účet. 

 

POSTUP:

  • Klikněte zde: FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a vyplňte. 
  • Vyplněný formulář vytiskněte a vložte do kartonové krabice, kam následně vložte i zboží, které nám chcete vrátit. Pokud posíláte boty, tak je potřeba, aby se jejich box během přepravy nepoškodil a hlavně je nutné nic nelepit přímo na box bot - vždy zabalit do další kartonové krabice.
  • Máte 3 možnosti vrácení zboží - Zásilkovnou, zaslání jakýmkoliv kurýrem na adresu nebo přinést na naši prodejnu v Praze.
  • Pro Vrácení skrze Zásilkovnu je potřeba otevřít mobilní aplikaci Zásilkovna a vyplnit příjemce:

Patrik Hájek 

+420 732 469 831

info@released.cz

výdejní místo zásilkovny: 

TOMKET PNEUSERVIS

Vinohradská 282/151, 130 00 Praha 3-Žižkov

 

  • Dojděte na kterýkoliv Zásilkovna point, kde si od Vás balík přeberou do přepravy.
  • Pro Vrácení na adresu můžete použít jakéhokoliv kurýra (PPL, DPD, Česká Pošta...), adresa příjemce pro tuto variantu je:

     

    Patrik Hájek 

    +420 732 469 831

    info@released.cz

    Released

    Roháčova 146/11, 130 00 Praha 3-Žižkov

  • V případě osobního vrácení na naši prodejnu se můžete dostavit na adrese: Roháčova 146/11 130 00 Praha 3-Žižkov, upozorňujeme, že reklamaci vadného / zničeného zboží řeší externí subjekt a tudíž reklamaci není možné řešit na místě a vyrozumění Vám přijde později do e-mailu. 

Zásilku doporučujeme pojistit, a to minimálně na částku kupní ceny zboží (za zboží, které k nám dopravce nedopraví neručíme a bude bráno jako neodeslané).

Za vrácené zboží vracíme částku, kterou jste zaplatil(a) za samotné zboží. Cena dopravy při tvorbě objednávky tudíž není proplácena, jelikož jsou na výběr i možnosti dopravy zdarma nebo vyzvednutí zboží zdarma na prodejně. Všechny ostatní způsoby dopravy jsou tak doplňkovou službou a k jejímu uskutečnění došlo úspěšným doručením. Stejně tak u nevyzvednutých předem zaplacených objednávek není proplácena doprava (pokud nebyla zdarma). 

Až zboží přijde zpět k nám, my ho zkontrolujeme a do 3-5 dnů máte peníze zpět na účtě. Samozřejmě budeme o průběhu procesu informovat skrz email zadaný při objednávce. 

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz