Vrácení zboží a reklamace
JAK VRÁTIT ZBOŽÍ?
Vrátit zboží není nic složitého, ať už s ním nejste spokojen/a z jakéhokoliv důvodu. Nenošené zboží ve stavu, jak přišlo můžete poslat jednoduše zpět a my Vám do 14 dnů od převzetí zásilky vrátíme peníze na účet.
POSTUP:
- Stačí pod tímto stručným návodem kliknout "Vrátit objednávku", případně "Reklamace" nebo "Výměna velikosti"
- Následně zabalte balík (ideálně do původní krabice, která byla použita pro přepravu k Vám)
- Zboží je potřeba zabalit tak, aby se jeho původní box během přepravy nepoškodil a hlavně je nutné nelepit nic přímo na box bot - vždy zabalit do další kartonové krabice.
- Jako možnost vrácení je k dispozici si zaplatit dopravu přímo při zadávání parametrů z kroku jedna. Popřípadě je možné využít vlastní dopravu: Zásilkovnou na výdejní místo , zaslání jakýmkoliv kurýrem na adresu prodejny nebo jí osobně přinést na prodejnu v Praze.
- Pro Vrácení skrze Zásilkovnu je potřeba otevřít mobilní aplikaci Zásilkovna a vyplnit příjemce:
Výdejní místo Zásilkovny pro vrácení,výměnu či reklamaci objednávky:
Patrik Hájek
+420 732 469 831
výdejní místo zásilkovny:
TOMKET PNEUSERVIS
Vinohradská 282/151, 130 00 Praha 3-Žižkov
Adresa prodejny pro záslání objednávky/osobní návštevu za účelem vrácení, výměny či reklamace objednávky:
Patrik Hájek
+420 732 469 831
Roháčova 146/11, 130 00 Praha 3-Žižkov
Upozorňujeme, že adresa sídla společnosti, která je uvedena v našich ochodních podmínkách a na fakturách NESLOUŽÍ k zaslání zboží k vrácení, výměně nebo reklamaci a jeho případné doručení/vyzvednutí nebude možné. Je nutné využít výše uvedené možnosti, jak k nám zboží dopravit.
Zásilku doporučujeme pojistit, a to minimálně na částku kupní ceny zboží (za zboží, které k nám dopravce nedopraví neručíme a bude bráno jako neodeslané).
Za vrácené zboží vracíme částku, kterou jste zaplatil(a) za samotné zboží. Cena dopravy při tvorbě objednávky tudíž není proplácena, jelikož jsou na výběr i možnosti dopravy zdarma nebo vyzvednutí zboží zdarma na prodejně. Všechny ostatní způsoby dopravy jsou tak doplňkovou službou a k jejímu uskutečnění došlo úspěšným doručením. Stejně tak u nevyzvednutých předem zaplacených objednávek není proplácena doprava (pokud nebyla zdarma).
Zboží se snažíme kontrolovat co nejdříve po jeho doručení k nám a následně vrátit peníze/vyřídit podnět na reklamaci nebo výměnu velikosti.
DODATEK K REKLAMACÍM
- Postup k doručení zboží k reklamačnímu řízení je stejný jako u klasické výměny velikosti/vrácení zboží. Je potřeba vyplnit odpovídající formulář klikem níže na "Reklamovat objednávku"
- Na vyřízení reklamací si rezervujeme zákonnou lhůtu 30 dní, ačkoliv se všechny snažíme vyřídit bez zbytečného otálení.
- Reklamace není vyřizována na počkání ani v případě, kdy je předmět reklamace předán osobně na adrese prodejny.
- Při zamítnuté reklamaci je doprava zpátky na náklady zákazníka.